0

ابزار هنر برای انتقال پیام‌های فرهنگی و دینی استفاده شود

ابزار هنر برای انتقال پیام‌های فرهنگی و دینی استفاده شود
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو شنبه شب در جمع فعالان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: از تلاش‌های صمیمانه و تعهد مثال‌زدنی گروه موزیک سپاه استان که در هر مراسم مذهبی و فرهنگی با اجرای باشکوه خود جلوه‌ای خاص به این برنامه‌ها می‌بخشند، صمیمانه تشکر کنم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: شما با نواختن قطعات هنری و مذهبی، نه تنها به مراسم روح تازه‌ای می‌بخشید، بلکه در ایجاد لحظاتی سرشار از معنویت و حس همبستگی در جامعه نقش پررنگی دارید.

سردار رزمجو افزود: موسیقی همیشه ابزاری مؤثر در انتقال پیام‌های فرهنگی و دینی بوده است، گروه موزیک سپاه با اجرای نغمه‌های دلنشین و حماسی، پیام‌های انقلاب، ایثار و مقاومت را به بهترین نحو به دل‌ها منتقل می‌کند، صدای نوای شما در این مراسم، نمادی از زنده بودن روح انقلاب و معنویت در جامعه ما است.

وی ادامه داد: گروه موزیک با نواختن سرودهای انقلابی و مذهبی، نقش مهمی در تقویت روحیه معنوی و انقلابی مردم ایفا می‌کند، اجرای شما در هر مراسم، فضا را سرشار از حس مقاومت و پایداری می‌کند و شرکت‌کنندگان را به گذشته پرافتخار انقلاب و دفاع مقدس پیوند می‌دهد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: نغمه‌هایی که توسط گروه موزیک سپاه نواخته می‌شود، حاوی پیام‌هایی از ایثار، جهاد و مقاومت است.

وی بیان کرد: شما با موسیقی خود دل‌ها را به جهاد و فداکاری فرا می‌خوانید و باعث زنده نگه داشتن این ارزش‌های والا در جامعه می‌شوید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *