0

بانوان حتماً ورزش را در سبد خانواده خود قرار دهند

بانوان حتماً ورزش را در سبد خانواده خود قرار دهند
بازدید 5

سکینه ناصری مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، ورزش را پدیده‌ای منحصر به فرد در شکوفایی جامعه خواند و گفت: بانوان ورزشکار می‌توانند در رشد و تعالی جامعه بسیار مؤثر باشند. بانوان سالم، شاد، با نشاط و پویا، سازندگان جامعه‌ای سالم و مترقی خواهند بود.

معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: از بانوان استان در تمامی اقشار درخواست دارم که ورزش را در سبد خانواده خود قرار داده، برای آن وقت و هزینه در نظر بگیرند چرا که سرمایه گذاری مطمئن برای آینده خود، فرزندانشان و حتی نسل‌های آینده خواهد بود.

وی بر اهمیت هفته تربیت بدنی و ورزش تاکید کرد و افزود: از فعالان حوزه ورزش بانوان تقاضا دارم نسبت به اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش اهتمام ورزیده و با تمام توان به استقبال این هفته بروند.

معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی ویژه دختران و مادران با همکاری آموزش و پرورش و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.

ناصری مقدم ادامه داد: همایش‌های ورزش صبحگاهی ویژه بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی استان، کوه روی و طبیعت گردی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح استان، برنامه‌های آموزشی، تجلیل، جشنواره و همایش در سطح استان خوزستان در حوزه بانوان از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *