0

واکنش استاندار خراسان رضوی نسبت به حواشی مراسم تودیع و معارفه

واکنش استاندار خراسان رضوی نسبت به حواشی مراسم تودیع و معارفه
بازدید 9

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی طباطبایی معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: استاندار خراسان رضوی در منزل دختر شهید عرفائی حضور پیدا کرد و نسبت به برخی حواشی روز گذشته، تکدر خاطر خود را اعلام نمود.

به گفته معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی این دیدار، ظهر امروز یکشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ و بلافاصله پس از شنیدن خبر این اتفاق توسط استاندار خراسان رضوی و با همراهی دادستان مرکز استان، معاونین سیاسی و امنیتی استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.

گفتنی است؛ غلامحسین مظفری که خود از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده معزز شهدا محسوب می‌شود، در این دیدار ضمن تکذیب شبهات و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی پیرامون برخی از بستگان ایشان، خطاب به دختر گرامی شهید عرفائی گفت: خانواده معظم شهدا، از وفاداران به نظام و انقلاب هستند و اینجانب تکریم شما و همه مهمانانی که روز گذشته به مراسم آمده بودند را وظیفه خود دانسته و از هرگونه رخداد پیش آمده، پوزش می‌طلبم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *