0

توزیع تجهیزات کارگاهی هنرستانی در خوزستان

توزیع تجهیزات کارگاهی هنرستانی در خوزستان
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعیدی‌پور عصر امروز یکشنبه در مراسم توزیع تجهیزات کارگاهی و تخصصی هنرستان‌ها که در هنرستان پسرانه مطهری ناحیه ۲ اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این تجهیزات هنرستانی بین هنرستان‌های استان خوزستان توزیع خواهد شد، و امروز سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همگام با آموزش و پرورش، این آئین نمادین را به نام شهدا که الگوی تربیتی خوبی هستند، برگزار کرده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان عنوان کرد: امسال موفق شدیم بیش از ۶۶ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی خرید کنیم که این تجهیزات در بخش‌های مختلف از جمله مکانیک خودرو، الکترونیک، چرخ خیاطی و رایانه به صورت متوازن و عادلانه بین هنرستان‌های سراسر خوزستان توزیع می‌شوند.

وی افزود: تجهیزات هنرستانی کارگاهی در ۴۰ منطقه خوزستان بین ۵۰۰ هنرستان توزیع می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس خوزستان یادآور شد: در اسفندماه سال گذشته نیز ۷۰۰ قلم تجهیزات بین هنرستان‌های خوزستان توزیع شد و امیدواریم با توزیع این تجهیزات در هنرستان‌ها شاهد توسعه و رشد آن‌ها باشیم.

سعیدی‌پور افزود: از اهداف بلند مدت ما در خوزستان توسعه و تجهیز هر چه بهتر هنرستان‌ها سطح استان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *