0

مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در جلفا

مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در جلفا
بازدید 12

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر ورود قاطعانه دادستانی جلفا به موضوع مسمومیت ناشی از مشروبات الکلی، اظهار کرد: این مجموعه با متخلفان و مجرمان به شدت برخورد می‌کند و در این رابطه هیچ اغماضی صورت نمی‌گیرد بر این اساس هر ۲ توزیع کننده مشروبات الکلی مورد نظر امروز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این زمینه دستگاه قضائی با مجرمان به خصوص با تولید، توزیع و شرب خمر کنندگان به شدت برخورد می‌کند، از خانواده‌ها خواست با هوشیاری کامل مراقب فرزندان خود باشند تا از آلودگی به هرگونه گناه و افتادن در منجلاب فساد و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کنند.

امانی ادامه داد: در پی وصول اطلاعات مربوط به مسمومیت چند نفر ناشی از مصرف مشروبات الکلی در جلفا، موضوع بلافاصله در دستور کار مسئولین قضائی شهرستان قرار گرفت و در این راستا برابر دستورات قاطع دادستانی و با رصد اطلاعاتی در کمترین فرصت، عوامل موضوع شناسایی و دستورات قضائی لازم برای دستگیری، تشکیل پرونده قضائی و تعقیب مجرمان صادر شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *