0

ثبت نام مرحله هفتم کاروان‌های حج عمره خراسان رضوی آغاز شد

ثبت نام مرحله هفتم کاروان‌های حج عمره خراسان رضوی آغاز شد
بازدید 10

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مهدی شجاع اظهار کرد: با توجه به خالی ماندن ظرفیت برخی از کاروان‌های حج عمره مرحله قبل استان خراسان رضوی و اعلام کاروان‌های جدید امکان ثبت نام متقاضیان دارای اولویت یک تا ۵۰۰ در سامانه حج و زیارت فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی ادامه داد: متقاضیان تشرف در عمره سال گذشته که در کاروان‌ها ثبت‌نام کرده و وجوه خود را پرداخت کرده‌اند اما به دلیل محدودیت اعزام به صورت سیستمی وجوه ایشان عودت و اولویت ایشان پایدار است و نیز تمامی دارندگان کارت ثبت نامی و اسناد عمره دارای اولویت یک تا ۵۰۰ می‌توانند با مراجعه به سامانه حج و زیارت در ظرفیت‌های موجود در کاروان‌های عمره استان ثبت نام و کاروان خود را انتخاب کنند.

وی در خصوص مدارک لازم و نحوه ثبت‌نام در حج عمره امسال گفت: متقاضیان دارای فیش عمره اعلام شده باید به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل و به روز رسانی کنند.

شجاع افزود: همچنین متقاضیان باید در صورت همراهی خانواده و بستگان تشکیل گروه دهند و کاروان مورد نظر خود را انتخاب و وجه را به صورت برخط واریز کنند.

مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی اضافه کرد: متقاضیان برای ثبت نام باید به کارگزار (دفتر خدمات زیارتی) برای تحویل مدارک شامل گذرنامه دارای اعتبار هفت ماه از تاریخ پرواز و سند عمره مراجعه و سفر خود را قطعی کنند.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند برای مشاهده آخرین اخبار و دستورالعمل‌های مربوطه به سایت razavi.haj.ir مراجعه کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *