0

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی «چشمان شنوا» ویژه ناشنوایان در کاشان

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی «چشمان شنوا» ویژه ناشنوایان در کاشان
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه با اجرای نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی «چشمان شنوا» لحظات خوشی را برای افراد ناشنوا، کم شنوا و کاشت حلزون رقم خورد.

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی «چشمان شنوا» به منظور فراهم کردن فضایی شاد و با نشاط با همکاری کانون ناشنوا، کم شنوا، کاشت حلزون کاشان و آران و بیدگل با برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و جذّاب از جمله بازی‌های بومی، محلی و همگانی در مجموعه تفریحی ورزشی شهربانو انجام شد.

پسران و دختران شرکت کننده در این جشنواره در رده‌های سنی مختلف از نونهالان، نوجوانان، جوانان گرفته تا سالمندان آقا و خانم در این رویداد در قالب بازی‌های بومی و محلی شامل نشانه روی با پا، هفت سنگ و دال پلان مهارتی و ورزش‌های همگانی فریزبی و پرتاب حلقه با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان از نفرات برتر تقدیر شد.

مراسم اختتامیه این جشنواره بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با تلاوت قرآن توسط علیرضا مشکینی قاری نوجوان کشوری و اجرای سرود جمهوری اسلامی از سوی گروه ناشنوایان با حضور خانواده‌ها با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری شروع شد.

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی «چشمان شنوا» که مجری آن رضا کریمی بود، افزون بر خیر مقدم محمدعلی فرجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و بیان اهمیت برگزاری این رویداد، شامل اجرای تئاتر با موضوع ورزش و تندرستی با هنرمندی گروه شاخه نبات متشکل از مرتضی جهانی، بهنام سراج و داوود معینی‌کیا، مسابقات پدر و پسری بود که با همراهی اداره بهزیستی، اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزش‌های همگانی و هیئت ورزش‌های ناشنوایان انجام شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *