0

ساماندهی سگ های ولگرد در رضوانشهر ضروری است

ساماندهی سگ های ولگرد در رضوانشهر ضروری است
بازدید 3

به گزارش خبرنگار مهر، سید نادر صفوی ظهر دوشنبه در دومین جلسه شورای بهداشت ضمن عرض تسلیت وفات حضرت معصومه (س) اظهار کرد: مقوله تأمین، حفظ و ارتقا سلامت و بهداشت جسمی، روانی و فردی و اجتماعی اقشار مختلف جامعه در جهت ایجاد جامعه‌ای پویا و فعال و بانشاط، به تعامل و همکاری تمام ادارات و نهادهای مرتبط همواره مورد تاکید است.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به وجود سگ‌های ولگرد در مناطق شهری و روستایی بر اهمیت تسریع در جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های ولگرد و عقیم سازی آنان تأکید کرد و افزود: مکان‌های موقت و دائم برای نگهداری این سگ‌ها شناسایی شود تا از معضلات بهداشتی و اجتماعی ناشی از حضور آن‌ها در محیط شهری و روستایی جلوگیری شود.

صفوی در زمینه حوزه سلامت و بهداشت عمومی بیان داشت: نظارت‌ها باید تشدید یابد و با مراکزی که به قوانین و دستورالعمل‌های حوزه بهداشت و سلامت توجه ننموده و سلامت شهروندان را تهدید می‌کند برخورد جدی قانونی صورت گیرد لذا هیچ‌گونه کوتاهی و قصوری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی ارتقا وضعیت بهداشت و سلامت جامعه را لازمه نهادینه کردن فرهنگ بهداشت و سلامت در جامعه دانست و گفت: فرهنگ سازی و آموزش یکی از راهکارهای پایداری سلامت در جامعه است که می‌بایست با برنامه ریزی و اطلاع رسانی بهتر و اجرای برنامه‌های مرتبط با سلامت در این حوزه اقدامات شایسته ای انجام گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *