0

جشنواره هنر آسمانی ویژه طلاب برگزار می‌شود

جشنواره هنر آسمانی ویژه طلاب برگزار می‌شود
بازدید 2

حجت‌الاسلام محمدعلی قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره هنر آسمانی ویژه طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه است و همه طلاب ایرانی و غیرایرانی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر دهمین جشنواره هنر آسمانی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود اظهار کرد: موضوع بخش ویژه دهمین جشنواره هنر آسمانی «تبلیغ نوین و هوش مصنوعی» و موضوعات بخش آزاد شامل تبلیغ «کنشگری حوزه‌های علمیه»، هویت طلبگی «جذب و پذیرش حوزه»، امیدآفرینی، حکومت اسلامی و ولایت فقیه، خانواده و سبک زندگی، جهاد تبیین، تبلیغ دانش آموزی و دانشجویی، زیست مجازی، حجاب و عفاف، مقاومت و جهاد اسلامی و فرهنگ و تمدن اسلامی است.

وی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا ۳۰ آبان ماه اعلام کرد و گفت: البته مهلت اولیه ارسال آثار به اتمام رسیده ولی به دلیل استقبال طلاب و هنرمندان حوزوی از این جشنواره و درخواست‌های متعدد برای تمدید مهلت ارسال آثار، تصمیم گرفته شد این مهلت تا ۳۰ آبان تمدید شود.

مدیر هنر و تبلیغ نوین حوزه‌های علمیه با بیان اینکه شرکت در جشنواره هنر آسمانی محدودیت سنی ندارد، افزود: هنرمندان حوزوی می‌توانند آثار خود را در رشته‌های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و هنرهای آوایی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گفته حجت‌الاسلام قربانی هر طلبه فقط می‌تواند در دو رشته شرکت کند و در هر رشته حداکثر ۳ اثر به دبیرخانه ارسال کند.

وی در خصوص راه‌های ارتباطی این جشنواره، اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره هنر آسمانی در مجمع آموزشی پژوهشی تبلیغ واقع در بلوار شهید صدوقی قم مستقر است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس https://honareasemani.ismc.ir مراجعه کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *