0

مقابله با نفوذ دشمن در منطقه با اتحاد کشورهای اسلامی ممکن است

مقابله با نفوذ دشمن در منطقه با اتحاد کشورهای اسلامی ممکن است
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا عبدالرحمن مرادی عصر دوشنبه در همایش بین‌المللی امت مقاومت با موضوع مقاومت بروز قدرت ایمان که با حضور نمایندگانی از محورهای مقاومت و مسئولین و کارشناسان کشوری و استاندار در سالن اجتماعات برق برگزار شد، اظهار کرد: پیامی که در این همایش به جهان صادر می‌شود یک اعلام انزجار و نفرت از جنایات صهیونیستی اسرائیل است که در طول ۷۰ تا ۸۰ سال گذشته علیه بشریت به ویژه مردم غزه روا داشته است.

وی با اشاره به اینکه جنایات رژیم صهیونیستی جنایاتی ضد اسلامی و ضد انسانیت است، افزود: کسانی که انسانیت طلب هستند باید در برابر این جنایات اسرائیلی قد علم کرده و از جبهه مقاومت در حالی که این رژیم سرزمین فلسطین را از دست آنها خارج کرده پشتیبانی کنند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: در عملیات وعده صادق ۲ و همچنین جمعه نصر که می‌توان آن را جمعه فتح نیز نامید رهبر معظم انقلاب با تمام نیرو و اقتدار خود در خطبه نماز جمعه حضور پیدا کرد و دنیا در این روز برای شنیدن پیام رهبر انقلاب سراپا گوش بودند که در نهایت در آن خطبه اقتداری که بر امت اسلامی حاصل شد پیام‌های مهمی به جهان مخابره و ابلاغ شد.

ماموستا مرادی با تاکید بر لزوم اتحاد بین مسلمانان، گفت: امت پیامبر یک امت واحد بوده که بنابر آیات شریفه قرآن کریم اتحاد و کنار هم بودن یکی از شاخص‌های اصلی این امت بوده و در صورتی که امت اسلامی این آیه را عملی کند و نیروهای انسانی، سرمایه‌ها، افکار و ایده‌ها، رهبران و بزرگانشان کنار هم باشد اسرائیلی و صهیونیست ی نمی‌توانند در منطقه جولان دهند.

وی ادامه داد: اگر با هم متحد باشیم و ید واحد باشیم بی‌شک هیچ قدرت غربی نمی‌تواند حرفی برای گفتن در مقابل امت اسلامی داشته باشند و این اتفاق زمانی اتفاق می‌افتد که کشورهای اسلامی با دلسوزی به یک وحدت برسند و ظلم را از عرصه قدرت پایین بکشد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برنامه سترده‌ای برای سلطه بر منطقه دارد، خاطر نشان کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری آنچه که باعث می‌شود امت‌های اسلامی در برابر رژیم اشغالگر مقاومت و ایستادگی کنند این است که دشمن اگر خیالش از تسخیر یک کشور راحت شود در گام بعدی به سراغ تسلط بر کشورهای دیگر خواهد رفت بنابراین باید امت اسلامی بیدار شود و در کنار جبهه مقاومت به مقابله بپردازد.

ماموستا مرادی عنوان کرد: هیچ ننگی بالاتر از سکوت و بی‌طرفی در این برهه از تاریخ در منطقه برای امت اسلامی نخواهد بود که با این وجود علاوه سکوت برخی از کشورهای اسلامی شاهد حمایت برخی دیگر از آنها از رژیم صهیونیستی هستیم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تاکید بر بیداری و احیای امت اسلامی در جبهه مقاومت، اذعان داشت: در عملیات وعده صادق ایران اسلامی ثابت کرد که گنبد آهنین اسرائیلی‌ها هیچ توانی در مقابله با موشک‌های ما نداشته حملات موشکی جمهوری اسلامی ایران اقدامی حمایتگرانه به پشتیبانی از غزه، فلسطین و لبنان بود.

ماموستا مرادی اضافه کرد: خارج از اقدامات عقیدتی و سیاسی دشمن با توجه به نفوذ در آن در منطقه بر همه ما لازم است که کنار هم باشیم همانگونه که در دوران دفاع مقدس در سینه ستبر ایران اسلامی همگی اعم از شیعه و سنی در کنار یکدیگر هشت سال دفاع مقدس داشته و خون‌های فراوانی در این مسیر زیر پرچم وحدت ریخته شد.

وی در پایان یادآور شد: همه ما آمادگی داریم با زبان، قلم و خون خود پشتیبان اسلام باشیم و پشت سر مقام معظم رهبری در هر زمان در برابر دشمن ایستاده و در پشتیبانی از جبهه مقاومت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب خواهیم بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *