0

شکات نیکوکار یزدی بیش از ۸ میلیارد ریال از طلب خود را گذشت کردند

شکات نیکوکار یزدی بیش از ۸ میلیارد ریال از طلب خود را گذشت کردند
بازدید 14

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسین‌بیگی معاون حل اختلاف دادگستری استان یزد اظهار کرد: در یک پرونده که خانمی مطالبه، ۱۰۵ گرم طلای ۲۱ عیار به علاوه هزینه و خسارت دادرسی و خسارت تأخیر و تأدیه را مطالبه کرده بود با وساطت و مساعی طرفین، پرونده به سازش ختم شد.

وی اضافه کرد: در چند پرونده مشابه دیگر نیز موضوع مطالبه وجه چک، هزینه و خسارت دادرسی مطالبه شده بود، توافق قطعی و بدون قید و شرط در ازای تقلیل مبلغ، اخذ و رضایت بدون قید و شرط ثبت شد.

معاون حل اختلاف دادگستری استان یزد گفت: در مجموع در ۷ فقره پرونده مبلغ ۸ میلیارد ۶۵۰ میلیون ریال اخذ رضایت شاکی در تقلیل خواسته صورت گرفت که میزان گذشت در این پرونده‌ها از ۴۰۰ میلیون ریال تا ۳ میلیارد ریال متغیر بوده است.

وی گذشت را خصلت روح بلند ایرانیان و از تأکیدات دین مبین اسلام برشمرد و بیان کرد: در پرونده‌های فوق با تلاش و کوشش مجموعه شعبه ۳۱ شورای حل اختلاف دایر در زندان مرکزی، با هدف حل مسئله و تلاش برای کمک به افراد گرفتار که به نوعی درگیر مسائل مالی و گرفتاری‌های قضائی شدند، گذشت و تقلیل خواسته انجام شد تا پرونده‌ها با سازش مختومه شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *