0

۱۰ هزار عراقی در دفاع مقدس به ایران پناهنده شدند

۱۰ هزار عراقی در دفاع مقدس به ایران پناهنده شدند
بازدید 5

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان سمنان، سردار فتح الله جعفری در آئین نکوداشت ابوالشهید آیت الله عبدالرحیم صادقی شهمیرزادی و سردار شهید احمد صادقی شهمیرزادی بیان کرد: ما در ابتدای جنگ با رشادت فرماندهان جوان، تفکر ایمان محوری را در جبهه‌های خط مقدم در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه نیروی با ایمان است که می‌تواند باعث شکست دشمن شود، افزود: انجام عملیات‌های شبانه و غافلگیر کننده با تفکر فرماندهان در دستور کار جبهه‌های جنگ قرار گرفت.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان با بیان اینکه ۱۰ هزار نفر نیروی عراقی طی دوران دفاع مقدس، به کشور ما پناهنده شدند اما به دلیل حفظ سلامت خانواده‌های آنان، اسیر اعلام شدند، تاکید کرد: بسیجی‌های داوطلب نیز در رقم زدن پیروزی‌ها و تغییر روند جنگ نقش بسیار ارزنده و مهمی را ایفا کردند.

جعفری با بیان اینکه پیروزی‌های بزرگ ما در جنگ، مدیون داوطلبان قهرمان خط شکن بسیجی بود که با فرماندهی سرادارانی همچون سردار شهید احمد صادقی، ایثارگری کردند تاکید کرد: سردار صادقی، در صحنه نقش آفرینی در خط مقدم جبهه‌های دوران دفاع مقدس، بسیار شجاع بود.

وی با بیان اینکه امروز ارتش اسرائیل بسیار آسیب پذیر است، اگر جبهه‌های مقاومت نیز از نعمت فرماندهان شجاعی همچون سردار صادقی و شوشتری بهره مند بودند، طومار اسرائیل خیلی زود در هم می‌پیچید، افزود: اسرائیل نیز اگر امروز با بسیجی‌های شجاع، دلاور و شهادت طلب ما روبرو شود، ارتشی برایش نخواهد ماند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *