0

رونق اشتغال استان‌ها در گرو ارتباط کسب وکارها با مرکز است

رونق اشتغال استان‌ها در گرو ارتباط کسب وکارها با مرکز است
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، محمود کریمی بیرانوند شامگاه سه شنبه در نشست وبیناری با مدیران و معاونین ادارات کل و فعالان اقتصادی، معدنی و صنعتی استان‌های کشور، بیان کرد: با توجه به اینکه در برخی از استان‌ها، شرکت بزرگ، هلدینگ و یا مراکز و نهادهای اقتصادی قابل توجه خاصی وجود ندارد، در راستای رونق واحدهای معدنی، صنعتی و تولیدی با نقاط برخوردار کشور باید با واحدهای فعال اقتصادی در بخش‌های مورد نیاز آن خطه ها، ارتباط گیری و از توان و ظرفیت آنها بهره گیری کرد.

وی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نهادها، ادارات و مراکز زیر مجموعه، در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی در جامعه با تمام توان پای کار بوده و خواهد بود.

احصای شرکت‌های نیمه فعال و غیرفعال صنعتی و معدنی سیستان و بلوچستان در گام اول

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست وبیناری، ضمن تقدیر از نگاه ویژه دولت و خصوصاً وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای فعال سازی واحدهای نیمه فعال و غیر فعال استان‌ها در حوزه‌های صنعتی و معدنی و تولیدی، گفت: در گام اول طی ۱۰ روز اخیر واحدهای معدنی، صنعتی و تولیدی چهار شهرستان زاهدان (نصرت آباد و حصاروئیه)، خاش و میرجاوه و تفتان با همکاری بخشداران و فرمانداران و مسؤولان، مورد بررسی قرار گرفت.

خلیل احمد سلامی افزود: یکی از بزرگترین مشکلات سیستان و بلوچستان، نبود شرکت‌های مادر، هلدینگ و مراکز اقتصادی است، در این راستا نیازمند همکاری وزارت خانه و سایر ادارات کل در استان‌های برخوردار برای ارتباط دادن واحدهای صنعتی و معدنی این استان با واحدهای سایر استان‌ها هستیم.

شایان ذکر است در این نشست وبیناری، معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *