0

قم طی ۱۰ سال اخیر دچار تحولات چشمگیری شده است

قم طی ۱۰ سال اخیر دچار تحولات چشمگیری شده است
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی اکبر اجاق نژاد ظهر چهارشنبه در آئین بهره برداری ۱۴۸ پروژه شهری قم که در سالن همایش‌های شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهر قم طی ۱۰ ساله گذشته دچار تحولات چشمگیری شده و در حوزه‌های فرهنگی و عمرانی رشد مثبتی داشته است.

تولیت آستان مقدس مسجد جمکران بیان کرد: زائران و افرادی که به شهر قم وارد می‌شود، این شهر را پایتخت دوم کشور ایران می‌دانند و اکثر آنها این اعتقاد را دارند.

حجت الاسلام اجاق نژاد ابراز کرد: شهر قم با توجه به جایگاه ویژه‌اش باید به لحاظ فرهنگی بیشتر رشد و توسعه داشته باشد.

تولیت آستان مقدس مسجد جمکران ادامه داد: انجام اقدامات فرهنگی باید مورد توجه مسجد مقدس جمکران باشد و این مکان به عنوان میعادگاه منتظران بایستی در اولویت اینچنین فعالیت‌هایی باشد.

حجت الاسلام اجاق نژاد گفت: موضوعات فرهنگی باید در شهر مقدس قم جاری و ساری باشد، به گونه‌ای که همگان و افرادی که تازه وارد شهر می‌شوند، به این مساله پی ببرند.

تولیت آستان مقدس مسجد جمکران خاطرنشان کرد: شهر قم از معدود شهرهایی است که طی ده ساله دچار تحول شده است به طوری که سال‌ها فاقد هرگونه اقدام عمرانی و آبادانی بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *