0

برگزاری حدود ۱۵۰۰ برنامه همزمان با هفته تربیت بدنی در گیلان

برگزاری حدود ۱۵۰۰ برنامه همزمان با هفته تربیت بدنی در گیلان
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، جهان بخش آرمان عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: تعامل جامعه ورزشی با خبرنگاران اعتلابخشی در این حوزه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از برگزاری حدود ۱۵۰۰ برنامه در هفته تربیت بدنی خبر داد و اضافه کرد: این تعداد برنامه با مشارکت هیأت‌های ورزشی در نقاط مختلف گیلان برگزار می‌شود.

آرمان از اهدای خون توسط جامعه ورزشی گیلان خبر داد و بیان کرد: ورزشکاران با اهدای خون در ترویج این فرهنگ در جامعه نقش محوری دارند.

وی از کسب ۲۸۶ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران گیلانی خبر داد. و افزود: این تعداد مدال رنگارنگ در شش ماه گذشته کسب شده و استان در دریافت مدال جایگاه سوم کشور را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ورزشکاران روستایی و عشایری گیلان مقام دوم کشوری را در رده خود کسب کرده است، گفت: این مهم بیانگر وجود استعدادهای بالقوه ورزشی در روستاها و مشارکت مدیران محلی در جذب منابع و امکانات ورزشی است.

آرمان با تاکید بر لزوم توسعه امکانات ورزش همگانی در گیلان بیان کرد: ۷۴ مکان ورزشی گیلان به‌صورت رایگان در اختیار ورزشکاران استان قرار گرفته است و این روند باید مستمر باشد.

وی از افتتاح ۳۸ پروژه ورزشی در گیلان طی دو سال اخیر خبر داد و افزود: افتتاح سکوی ورزشگاه عضدی رشت با افزایش ۱۰۰۰ صندلی، سکو ورزشگاه آستارا، سالن زردکوب تالش از جمله پروژه‌هایی است که امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *