0

شیلات از مهمترین ظرفیت‌ها برای توسعه استان بوشهر است

شیلات از مهمترین ظرفیت‌ها برای توسعه استان بوشهر است
بازدید 3

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی چهارشنبه شب در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر با قدردانی از زحمات و تلاش‌های صدا و سیما بوشهر در همکاری با مجموعه شیلات استان گفت: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در موضوعات مختلف شیلاتی و پخش از رادیو و تلویزیون نقش مهم و مؤثری خواهد داشت.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گزارشی از فعالیت‌های شیلاتی استان بوشهر ارائه داد و گفت: استان بوشهر ظرفیت‌های بی نظیری برای فعالیت شیلاتی دارد و این فعالیت‌ها یکی از مهمترین محورهای توسعه استان است.

وی ادامه داد: بی شک صدا و سیمای به عنوان مهمترین رسانه نقش مهمی در گسترش فعالیت شیلاتی، بازتاب توانمندی‌ها و عملکرد شیلات بوشهر دارد.

جذابیت رسانه‌ای فعالیت بخش‌های مختلف شیلات

مدیر کل صدا و سیمای استان بوشهر نیز با اشاره به اهمیت شیلات برای استان بوشهر گفت: فعالیت بخش‌های مختلف شیلات جذابیت خوبی برای بینندگان و شنوندگان استان بوشهر دارد.

مهدی حیدری با اشاره به نقش شیلات در اقتصاد دریا محور گفت: می‌توان با ارتقای همکاری‌ها در راستای افزایش تعاملات و ارتقای نقش شیلات در توسعه دریا محور تلاش کرد و در جهت این اقتصاد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *