0

واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان تیم‌های ورزشی را حمایت کنند

واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان تیم‌های ورزشی را حمایت کنند
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت هفته تربیت بدنی به میزبانی این اداره کل بابیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت‌های فراوان در رشته‌های مختلف ورزشی است، ابراز داشت: بدون شک این استان در آینده می‌تواند نماینده مناسبی برای ورزش کشور باشد.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای صنعتی و تولیدی با توجه به مسئولیت اجتماعی خود باید پای کار ورزش حضور داشته باشند، افزود: انتظار می‌رود این واحدها تیم‌های ورزشی استان را پشتیبانی و حمایت کنند.

استاندار سمنان بابیان اینکه ایجاد خانه‌های ورزش در روستاهای استان می‌بایست پیگیری شود، ابراز داشت: این مراکز نقش مؤثری در ایجاد نشاط در جوانان روستایی دارند.

هاشمی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: در ادامه سیاست اجرایی دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی را در دستور کار خود دارد.

وی بابیان اینکه اجرای ورزش صبحگاهی در محلات، مساجد و پارک‌ها تقویت شده و باید افزایش یابد، افزود: واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی اقدام مناسبی اما لازم است تدبیر لازم در خصوص اختصاص سهمیه به خانواده‌های کم بضاعت مد نظر قرار گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *