0

اجرای طرح قاضی در مدرسه‌های زنجان کلید خورد

اجرای طرح قاضی در مدرسه‌های زنجان کلید خورد
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام برحق در آئین افتتاح این طرح در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شهید قاسم سلیمانی زنجان، افزود: دوران تحصیل یکی از دوران شیرین و آینده ساز برای دانش آموزان است و کسب علم، نورانیت و معنویت در این دوران برای دانش آموزان زمینه پیشرفت کشور و سعادت آنها را در مسیر زندگی فراهم می‌کند.

رئیس کل دادگستری زنجان با تاکید بر اینکه اخلاص در انجام کارها رمز موفقیت انسان در جامعه است، گفت: توجه به آموزه‌های دینی در مسیر زندگی همواره به عنوان چراغ راه پیش روی انسان‌ها قرار دارد و زمینه هدایت و سعادت دنیوی و اخروی آنها را فراهم می‌کند.

فرجی برحق با تاکید بر نقش افزایش آگاهی‌های حقوقی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزود: توجه به این موضوع از بروز آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی پیشگیری خواهد کرد.

وی ارتباطات ناصحیح اجتماعی و انتخاب دوستان ناباب را از عوامل بروز آسیب‌های اجتماعی میان دانش آموزان بیان کرد و گفت: توجه به معیارهای صحیح انتخاب دوستان با شناخت دقیق از خانواده‌ها و خود فرد باید مورد توجه دانش آموزان قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری زنجان یادآور شد: در این راستا اجرای طرح قاضی در مدرسه در استان آغاز شده است تا با افزایش آگاهی‌های حقوقی با استفاده از کارشناسان مجرب حقوقی و قضائی شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس و سطح جامعه باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *