0

پایان عملیات بهسازی آبشوران کرمانشاه

پایان عملیات بهسازی آبشوران کرمانشاه
بازدید 7

حمید اعتصام فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ترمیم سطح بالایی آبشوران در محدوده سه راه برق، درب مسجد بروجردی شهر کرمانشاه‌در راستای حفظ امنیت شهروندان و جلوگیری از ریزش زمین توسط شهرداری کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا محدودیت ترافیکی حد فاصل میدان آیت الله کاشانی تا سه راه برق درب مسجد بروجردی و بلعکس به وجود آمده بود.

معاون عمرانی شهردار کرمانشاه تصریح کرد:: در مرحله اول پل قدیمی به طول ۲۲ متر که از جنس طاق آجری و دچار ریزش شده بود به صورت کامل تخریب و پل جدید به شکل باکس‌های بتونی و با ظرفیت بزرگ‌تر جایگزین شد.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی این پل که با توجه به محدودیت ترافیکی ایجاد شده با سرعت ممکن در دستور کار بود امروز به پایان رسید و عملیات زیرسازی برای تردد بر روی این پل در دستور کار قرار گرفت.

اعتصام فر خاطرنشان کرد: همکاران ما در مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه در تلاش هستند در کمترین زمان ممکن زمینه را برای آسفالت معبر و بازگشایی مجدد این مسیر آماده کنند و انتظار می‌رود این مهم به زودی محقق شود.

وی در پایان ضمن تشکر از شهروندان کرمانشاهی برای همراهی و صبر شکیبایی از محدودیت به وجود آمده، گفت: عملیات عمرانی این پل با همکاری برخی از دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت برق منطقه‌ای، توزیع برق استان، آب منطقه‌ای و شرکت آب و فاضلاب محقق شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *