0

اجلاسیه شهدای شاهرود نمونه مردمی‌سازی امور فرهنگی است

اجلاسیه شهدای شاهرود نمونه مردمی‌سازی امور فرهنگی است
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه چهارشنبه در اجلاسیه یک هزار و ۷۰۰ شهید شهرستان شاهرود در مصلای پیامبر اعظم (ص) و محوطه همجوار گلزار شهدا، بیان کرد: امروز نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان هستیم و این اجلاسیه‌ها در زمره مهمترین برنامه‌های تبیینی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه اجلاسیه شهدای شاهرود نمونه‌ای از مردمی سازی امور فرهنگی است که به خوبی و در خور شأن شهدای شهرستان اجرا شده است، افزود: هر کجا که مردم پای کار بودند موفقیت‌های عظیمی را شاهد هستیم.

استاندار سمنان دفاع مقدس را هم نمونه‌ای از فداکاری و مدیریت مردم دانست و تاکید کرد: این اجلاسیه ها زمینه ساز عزت برای جامعه ما هستند.

هاشمی با بیان اینکه اجلاسیه شهدا در زمینه تبیین واقعیت‌های دفاع مقدس و معارف آن است، افزود: برنامه‌های خوب هنری و تبیینی در این اجلاسیه تدارک دیده شده که جای قدردانی دارد.

وی به مسئله فلسطین و لبنان نیز اشاره کرد و گفت: جبهه مقاومت که امروز در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی ایستادگی کرده، برگرفته از همین فرهنگ ایثار و مقاومت است که نمونه آن را در دفاع مقدس دیدیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *