0

برگزاری بیش از ٣٠٠ برنامه متنوع ورزشی و فرهنگی در ایلام

برگزاری بیش از ٣٠٠ برنامه متنوع ورزشی و فرهنگی در ایلام
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب شهبازی شامگاه چهارشنبه با بیان این مطلب، اظهار داشت: این برنامه‌ها به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با هدف ترویج فرهنگ ورزش و نشاط در جامعه برگزار می‌شود.

وی افزود: هفته تربیت بدنی و ورزش امسال با مراسم غبارروبی مزار شهدا و نواختن زنگ ورزش زورخانه‌ای در سراسر استان، از جمله ایلام از فردا ٢۶ مهرماه، آغاز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به تنوع برنامه‌های پیش‌بینی شده، خاطرنشان ساخت: “این برنامه‌ها شامل همایش‌های پیاده‌روی، مسابقات ورزشی، جشنواره‌های فرهنگی، کارگاه‌های آموزشی و… است که با همکاری هیئت‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.”

شهبازی همچنین بر اهمیت مشارکت همه اقشار جامعه در این برنامه‌ها تأکید کرد و از مردم استان دعوت کرد تا با حضور فعال خود در این رویدادها، به ترویج فرهنگ ورزش و سلامت کمک کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *