0

پنجره واحد زمین در بوشهر راه‌اندازی می‌شود/ مقابله با زمین‌خواری

پنجره واحد زمین در بوشهر راه‌اندازی می‌شود/ مقابله با زمین‌خواری
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار کرد: اعتبارات عوارض آلایندگی باید بر اساس مقررات تعیین شده مصرف شود و با استفاده از این اعتبارات در زیرساخت‌های رفع آلایندگی و عوارض آلایندگی اقدام شود.

وی ادامه داد: باید شیوه‌نامه هزینه کرد اعتبارات عوارض آلایندگی تهیه و تدوین شود و بر اساس این شیوه‌نامه اعتبارات در جلسه شورای برنامه‌ریزی به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شود که ان‌شاءالله اتفاق مهمی در توسعه زیرساخت‌ها در عمران شهری و روستایی به ویژه در جنوب استان بوشهر محقق شود.

محمدی‌زاده با اشاره به راه‌اندازی پنجره واحد زمین در استان اظهار داشت: این سامانه نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های توسعه و واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران و شناسایی زمین‌خواران دارد.

وی با قدردانی از پیگیری رئیس کل دادگستری و مدیرکل امور مالیاتی در احیای اعتبارات عوارض آلایندگی تصریح کرد: خوشبختانه اخذ اعتبارات عوارض اعتبارات آلایندگی فرصت مهمی برای توسعه زیرساخت‌ها و عمران و آبادانی به ویژه در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر فراهم کرده است.

استاندار بوشهر از واریز ۲ مرحله اعتبارات عوارض آلایندگی به استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در مرحله نخست ۱,۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات عوارض آلایندگی به استان بوشهر اختصاص یافت و به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های مختلف استان واریز شد.

محمدی‌زاده با اشاره به تخصیص ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عوارض آلایندگی در مرحله دوم به استان تصریح کرد: در ۲ مرحله مجموعاً سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عوارض آلایندگی به استان بوشهر اختصاص یافته است که نقش مهمی در عمران و آبادانی شهرها و روستاها در اجرا طرح‌های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات عوارض آلایندگی چند برابر اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان بوشهر است گفت: در سال جاری تاکنون ۵۳۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی اختصاص یافته در حالی که اعتبارات عوارض آلایندگی تاکنون سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *