0

آغاز مراسم تشییع پیکر سرلشکر شهید نیلفروشان در اصفهان

آغاز مراسم تشییع پیکر سرلشکر شهید نیلفروشان در اصفهان
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان دقایقی پیش در میدان اصفهان و با حضور پرشور مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه اصفهان آغاز شد.

مردم حاضر در این مراسم با در دست داشتن پرچم‌های ایران، حزب‌الله و فلسطین، شعارهایی را در اعلام خشم خود از رژیم صهیونسیتی سردادند و بر لزوم ادامه راه شهید نیلفروشان، شهید نصرالله و دیگر شهدای مقاومت تاکید کردند.

پیکر مطهر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان پس از تشییع از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدای اصفهان در کنار یاران دیرینه‌اش حاج احمد کاظمی، حاج حسین خرازی، سید محمد حجازی و…. در خاک آرام خواهد گرفت.

به گزارش مهر، سرلشکر شهید عباس نیلفروشان مستشار نظامی سپاه پاسداران، ۶ مهر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، همراه با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به شهادت رسید. روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۰ مهر از کشف پیکر وی خبر داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *