0

آمادگی بانک سپه برای حمایت ویژه از صنایع دانش‌بنیان و صادرات‌محور

آمادگی بانک سپه برای حمایت ویژه از صنایع دانش‌بنیان و صادرات‌محور
بازدید 4

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، مصطفی پرتوافکنان عضو هیئت‌مدیره بانک سپه در دیدار با دکتر محمدرضا بابایی استاندار جدید یزد، ضمن تبریک انتصاب وی به سمت استانداری یزد گفت: نخستین بانک ایرانی با تأمین مالی واحدهای بزرگ صنعتی و تعاملات گسترده با فعالان اقتصادی نقش مهمی در توسعه این استان داشته است.

پرتوافکنان خاطرنشان کرد: بانک سپه با رویکرد جدید از صنایع دانش‌بنیان، متناسب با شرایط اقلیمی و صادرات محور در استان حمایت ویژه خواهد کرد.

وی عنوان کرد: بانک سپه برای همکاری بیشتر با فعالان اقتصادی و نقش‌آفرینی در توسعه استان، ده‌ها برابر منابع جذب‌شده به واحدهای تولیدی و رفع نیازهای مالی اقشار کم‌درآمد استان اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش، دکتر بابایی استاندار یزد نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های چندین دهه بانک سپه در حمایت از فعالان اقتصادی به ویژه واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی خواستار ادامه این همکاری‌ها شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *