0

بخشی از بستر و حریم رودخانه حرم آباد نهاوند رفع تصرف شد

بخشی از بستر و حریم رودخانه حرم آباد نهاوند رفع تصرف شد
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، علی فلک دین پیش از ظهر روز شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب، اظهار کرد: با همکاری گروه گشت و بازرسی واحد آب‌های سطحی و واحد حقوقی این مدیریت، مساحتی در حدود ۲۰۰۰ متر مربع از بستر رودخانه حرم آباد رفع تصرف شده است.

فلک دین تصریح کرد: این موضوع با اخذ دستور از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند و با استناد به تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب در معیت مأمورین نیروی انتظامی منطقه انجام شد.

مدیر منابع آب شهرستان نهاوند افزود: طی این عملیات دیوار کشی و اشجار کاشته شده در بستر رودخانه رفع تصرف گردیدند.

وی افزود: این عملیات در راستای صیانت و حفاظت از رودخانه‌ها و مجاری آب‌های سطحی و جلوگیری از هر گونه تصرف در بستر و حریم رودخانه‌ها که جزو اموال ملی و عمومی محسوب می‌شوند و همچنین افزایش میزان آبگذری رودخانه به ویژه در فصول پر بارش سال انجام شد.

فلک دین با اشاره به اینکه گروه گشت و بازرسی این مدیریت به طور مداوم در منطقه در حال گشت زنی بوده و به محض شناسایی هر گونه تصرف در بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها در ابتدا به متخلف یا متخلفین اخطاریه لازم ابلاغ و در صورت بی توجهی با اخذ دستور قضائی نسبت به برخورد قاطع با متخلفان اقدام خواهد شد.

مدیر منابع آب شهرستان نهاوند در پایان خاطر نشان کرد: حسب وظیفه ذاتی خود بر اساس قانون با هر گونه تخلف در زمینه منابع آب‌های سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهیم کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *