0

تعامل بین دستگاه‌های قضایی و اجرایی سبب ایجاد آرامش می شود

تعامل بین دستگاه‌های قضایی و اجرایی سبب ایجاد آرامش می شود
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرجانی صبح شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان فومن که با حضور معاونت قضائی دادگستری استان گیلان و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت شهدای غزه و شهادت دلیرمردان مقاومت اظهار کرد: جنبش مقاومت بیش از پیش در راستای تحقق اهداف عالیه خود گام خواهد برداشت.

فرماندار شهرستان فومن با اشاره به تحول و جابجایی‌های مدیریتی که امری طبیعی جهت دست یابی به اهداف سازمانی است، گفت: کسب تجربیات جدید با نیروهای انسانی کارآمد عامل اصلی موفقیت است.

وی با تاکید بر اینکه ویژگی‌ها و مهارت‌های تخصصی آقای براری یکی از عوامل اصلی موفقیتشان در شهرستان فومن بوده است، افزود: اتحاد و همدلی دستگاه قضائی در این شهرستان سبب اقتدار و نشانگر عملکرد مثبت این مجموعه بوده است.

فرماندار شهرستان فومن در ادامه گفت: تعامل، اتحاد و همدلی بین دستگاه‌های قضائی و اجرایی سبب ایجاد آرامش و خدمت رسانی بهتر به مردم در جامعه می‌شود.

عملکرد خوب سبب به جا ماندن آثار مثبت می‌شود

«سید کریم معصومی» نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران با عملکرد خود می‌توانند آثار مثبتی از خود به جا می‌گذارند، گفت: بهزاد براری یکی از مدیران لایق قضائی است که تلاش کرده است در این شهرستان انصاف و عدالت را برقرار سازد.

معصومی تصریح کرد: عملکرد دستگاه قضائی در شهرستان فومن نشان داده که مدیران لایق در هر شرایطتی می‌توانند ضمن توجه به منافع عمومی عدالت گستر باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *