0

خون شهید «السنوار» عامل نابودی رژیم صهیونیستی

خون شهید «السنوار» عامل نابودی رژیم صهیونیستی
بازدید 5

حاج محمد ناروئی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت شهادت یحیی السنوار، افزود: خون به‌ناحق ریخته شده مظلومان، مسیر آزادی قدس شریف، بویژه این بزرگمرد نستوه و مقاوم، باعث نابودی رژیم اشغالگر خواهد شد.

وی بیان کرد: شهید یحیی السنوار تا آخرین نفس در میدان نبرد به دفاع پرداخت، خون این فرمانده شهید آتشی است که صهیونیست‌ها را نابود خواهد کرد.

وی افزود: شهید السنوار سال‌ها در لباس رزم، در اعماق تونل‌های مخفی در خط مقدم به دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه پرداخت و در نهایت در نبردهای میدانی با نیروهای اشغالگر صهیونیستی در شهر رفح در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

سرطایفه بزرگ ناروئی در شمال سیستان و بلوچستان ادامه داد: با شهادت مجاهدان، راه عزت و کرامت خللی به مسیر مقاومت وارد نمی‌شود و این راه با مصمم‌تر تداوم پیدا خواهد کرد.

وی گفت: این شهید والامقام همواره در آرزوی شهادت به دست ظالمان صهیونیست بود و در آخر نیز به آرزوی خود رسید.

ناروئی تاکید کرد: شهادت شهید السنوار آغاز راهی نو در عرصه مبارزه با رژیم صهیونیستی است، دشمنان بدانند که با شهادت مجاهدان راه حق، مبارزه وجهاد برای آزادی قدس شریف و خاتمه اشغالگری و ددمنشی‌های رژیم سفاک صهیونیستی پایان نمی‌یابد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *