0

جذب ۱۰۰۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در استان

جذب ۱۰۰۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در استان
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز شنبه در شورای برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان آنان ۴۱ هزار نفر شامل زنان و کودکان را به شهادت رساند، اظهار کرد: شهادت شهید یحیی السنوار هیچ خللی در مقاومت ایجاد نخواهد کرد و قطعاً رزمندگان جبهه مقاومت در این مسیر جدی‌تر خواهند بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سرشماری عمومی کشاورزی ابلاغیه ریاست جمهور است و باید با تشکیل ستادهای استانی و شهرستانی بتوانیم این امر مهم را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر جمع‌آوری آمار و تهیه بانک اطلاعاتی دقیق و به درستی انجام شود می‌تواند در تخصیص اعتبارات و… بسیار اثرگذار باشد.

حیدری عنوان کرد: در هفته جاری باید احکام اعضای ستاد استانی و شهرستانی در چهارمحال و بختیاری در زمینه امر آمارگیری صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای ستاد سرشماری باید توجیه شوند تا آمار درست و واقعی به دست آید، مسئله مهم دیگر فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی است که باید به خوبی انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این استان به لحاظ جذب اعتبارات سفر ریاست جمهور در رتبه اول کشور قرار دارد و جذب این اعتبارات باعث شد تا اکثر پروژه‌های عمرانی فعال شوند.

حیدری بیان کرد: برای پروژه‌هایی که در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی شد یا ماده ۲۳ اخذ و یا اعتبار مورد نیاز آن به صورت صد درصد تأمین شد.

وی تاکید کرد: برای تکمیل سد بی دکان که منجر به تأمین آب ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه می‌شود یک قرارداد به مبلغ ۳ همت با قرارگاه امام حسن (ع) منعقد شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سفر دوم سفر ریاست جمهور با پیگیری‌های انجام گرفته مبلغ یک هزار میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت تأمین شده است و این مبلغ به پروژه‌های بهداشتی، درمانی، ورزشی، نوسازی مدارس، فرهنگی و… پرداخت می‌شود.

حیدری یادآور شد: لذا مدیرانی که پروژه‌های آنان در قالب این اعتبارات گنجانده شده است باید سریعاً برای جذب این اعتبارات اقدام کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *