0

طرح‌های زیربنایی با مجوزهای لازم انجام شود

طرح‌های زیربنایی با مجوزهای لازم انجام شود
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا منتظری پیش از ظهر امروز شنبه در شورای برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اختصاص کمک‌های فنی و اعتباری به واحدهای راکد در این استان، اظهار کرد: سهم استان از این اعتبارات ۴۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود: ۱۹ واحد راکد با سرمایه در گردش ۳۶۰ میلیارد ریال و یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه ثابت در بخش صنعت، ۴۰ واحد راکد با اعتبار ۳ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش و ۴۳۹ میلیارد ریال سرمایه ثابت در بخش کشاورزی و ۹ واحد راکد با ۳۲ میلیارد ریال سرمایه در گردش و ۸۳ میلیارد ریال سرمایه ثابت در بخش خدمات در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فرمان سرشماری کشاورزی توسط رئیس جمهور اول شهریورماه صادر شد و قرار است دوازدهم آبان‌ماه به مدت ۴۵ روز به صورت دقیق انجام شود.

منتظری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ۵۳۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات جدول ۱۰- ج به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شده است، با پیگیری‌های انجام گرفته مقرر شد این اعتبارات به صورت نقدی به استان پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: همه طرح‌هایی که قرار است در قالب طرح‌های زیربنایی در چهارمحال و بختیاری اجرا شود باید مجوزهای لازم را از سازمان‌های مربوطه چون مدیریت و برنامه‌ریزی، محیط زیست، راه و شهرسازی و… کسب کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *