0

۵۷ دستگاه خودرو به شهرداری‌های استان کرمان اختصاص یافت

۵۷ دستگاه خودرو به شهرداری‌های استان کرمان اختصاص یافت
بازدید 10

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شهسواری، صبح یکشنبه با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع نیازها و کمبودهای حوزه خدمات شهری افزود: با پیگیری‌های این دفتر و طی جلسات متعدد با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، موفق به جذب سهمیه خودروهای کامیونت و وانت‌بار برای شهرداری‌ها شدیم.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان از تخصیص ۵۲ دستگاه خودروی ۶ تن کامیونت و ۵ دستگاه خودروی نیسان به شهرداری‌های مورد تقاضا خبر داد.

وی به نصب کاربری‌های حمل زباله، تانکر آب‌رسان و آتش‌نشانی بر روی خودروهای کامیونت و همچنین کمپرسی بر روی خودروهای نیسان اشاره کرد و افزود: نیازسنجی ماشین‌آلات و نواقص حوزه خدمات شهری در ماه‌های ابتدایی سال صورت پذیرفت و بر اساس همان کمبودها، خودروها با کاربری مورد تقاضا به شهرداری‌های استان اختصاص یافت.

شهسواری، از پیگیری و اهدای ۳۹ دستگاه ست تنفسی به واحد آتش‌نشانی‌های شهرداری‌ها خبر داد و افزود: با مساعدت سازمان شهرداری‌ها و پیگیری‌های مستمر این دفتر، ماشین‌آلات و ست‌های تنفسی، اعتباری بسیار ناچیز را از بودجه شهرداری به خود اختصاص دادند و در واقع اغلب هزینه خرید دستگاه‌های یاد شده با مشارکت سازمان شهرداری‌ها بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *