0

کنگره شهدا محفلی برای انتقال پیام شهیدان است

کنگره شهدا محفلی برای انتقال پیام شهیدان است
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا حیدرنیا صبح یکشنبه در آئین افتتاح ستاد کنگره شهدای استان البرز، آن را محفلی برای معرفی شهدا و انتقال پیام آنها به نسل‌های آینده دانست.

فرمانده سپاه استان البرز ضمن تسلیت شهادت یحیی سنوار مطرح کرد: برگزاری کنگره شهدا توفیقی است که نصیب ما می‌شود تا از این طریق بتوانیم به شهدا و خانواده‌ها خدمت کنیم.

وی عنوان کرد: در این جامعه‌ای که شاید بسیاری از مشکلات ما را از برخی افتخارات و گنجینه‌ها خدای ناکرده دور کرده خدمت به شهدا برای ما مفید و اثربخش است.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: مبارزه و جنگیدن یحیی سنوار تا آخرین نفس برای اعتلای اسلام و مقابله با دژخیمان و دشمنان، یاد و خاطره بسیاری از بزرگان صدر اسلام را زنده می‌کند.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: برگزاری این یادواره‌ها و کنگره‌ها برای این است که الگوها و اسطوره‌های واقعی این نظام و انقلاب به مردم و نسل‌های آینده معرفی شوند.

وی اظهار کرد: هر کسی در هر کشوری در هر کجای دنیا این الگوها و اسطوره‌ها را داشت، در تمام کوی و برزن مجسمه و تابلوی آنها را می‌ساخت و نصب می‌کرد و به نمایش می‌گذاشت.

سردار حیدرنیا با اعتقاد بر اینکه باید دین خود را به شهدا ادا کنیم اضافه کرد: کنگره شهدا فرصت و محفل مناسبی است تا با زبان و ادبیات هنر الگوهای انقلاب را معرفی کنیم.

فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد: ما باید با برگزاری کنگره شهدای استان البرز، شهدا این اسطوره‌ها و الگوها را به نسل جوان معرفی کنیم؛ نباید در این حوزه کوتاهی شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *