0

سرشماری عمومی کشاورزی در کردستان اجرا می‌شود

سرشماری عمومی کشاورزی در کردستان اجرا می‌شود
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تنها در مسیر شفافیت و نقد منصفانه رسانه سیستم‌های دولتی و حتی بخش خصوصی می‌تواند مسیر درست را پیدا کنند و برای افزایش و بهبود فرآیندها تلاش کنند.

وی افزود: زمانیکه رسانه آگاه در کنار مدیران فعالیت کند شاهد عملکرد بهتری در فعالیت‌ها و خدمات به مردم خواهیم بود و اطلاع‌رسانی و روشنگری به بهترین شیوه ممکن اتفاق می‌افتد.

وی به اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در استان پرداخت و اظهار کرد: مبنای هر تصمیم‌گیری عقلایی و علمی اطلاعات است که باید با داده‌های مستند، به روز و درست اطلاعات جمع‌آوری شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان یادآور شد: هیچ برنامه و اقدامی بدون وجود اطلاعات قابل انجام نیست، اعلام کرد: کشاورزی از مهمترین بخش‌های نظام ملی است که امنیت غذایی از این بخش تأمین می‌شود و داشتن اطلاعاتی دقیق از نظام کشاورزی، تقسیم کشاورزی و تطبیق آن براساس نیازهای منطقه نیازمند سرشماری است.

محمدی اضافه کرد: اطلاعات جمع‌آوری شده در سرشماری عمومی کشاورزی محرمانه است که در راستای بهبود نظام برنامه‌ریزی در بخش کشاورزی به اجرا درمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد: طرح سرشماری عمومی کشاورزی در کل کشور و به تبع در کردستان اجرا می‌شود و نیاز است همه مردم در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

وی اعلام کرد: از اسفند ماه سال قبل مقدمات اجرای سرشماری کشاورزی در استان آغاز شده و تاکنون دو مرحله آموزشی نیز برای آمارگیران استان برگزار شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان اضافه کرد: بیش از ۱۲۱ هزار بهره‌برداری در استان وجود دارد که سرشماری کشاورزی شامل این تعداد بهره‌بردار در استان است.

محمدی خاطرنشان کرد: سرشماری از دوازدهم آبان آغاز شده و ۴۵ روز استمرار خواهد داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *