0

سرشماری کشاورزی در گلپایگان از ۱۲ آبان آغاز می‌شود

سرشماری کشاورزی در گلپایگان از ۱۲ آبان آغاز می‌شود
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قاسمی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی سرشماری کشاورزی گلپایگان اظهار کرد: طرح سرشماری عمومی کشاورزی؛ دومین طرح ملی کشورمی باشد، که هر ۱۰ سال یکبار انجام می‌شود این طرح از سال ۱۳۵۲ شروع شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۳ به صورت الکترونیکی ارائه شد.

وی تصریح کرد: سرشماری کشاورزی توسط سازمان غذایی و کشاورزی بین المللی درخواست شد و انجام طرح سرشماری کشاورزی در یکم شهریو ماه ۱۴۰۳ به دستور مسعود پزشکیان رئیس جمهور صادر شد.

معاون فنی و آموزشی سرشماری کشاورزی استان اصفهان در خصوص اطلاعات بهره‌برداران غیر ساکن در روستاها اینگونه اظهار کرد: افرادی که مشغول کشاورزی هستند اما در روستا حضور ندارد، اطلاعات این افراد شناسایی شود و بی‌شماری و کم شماری هم صورت نگیرد.

وی گفت: بنا بر اعلام ستاد هماهنگی و برنامه ریزی سرشماری عمومی کشاورزی از تاریخ ۱۲ آبان لغایت ۳۰ آذر ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان آغاز می‌شود و در این سرشماری اطلاعات فعالیت‌های مختلف کشاورزی شامل پرورش محصولات سالانه نظیر گندم، جو، شلتوک، ذرت و …، پرورش محصولات دائمی نظیر پرتقال، سیب، خرما، انگور و …، پرورش گاو و گوساله، گوسفند و بره، بز و بزغاله، گاومیش و بچه گاومیش و شتر و بچه شتر، کشت محصولات گلخانه‌ای، پرورش آبزیان خوراکی شامل ماهیان گرمابی و سردابی و میگو، پرورش طیور، پرورش کرم ابریشمو پرورش زنبور عسل از بهره برداران کشاورزی گردآوری می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *