0

عملکرد نانوایان شهرستان شفت ارزیابی می‌شود

عملکرد نانوایان شهرستان شفت ارزیابی می‌شود
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر یکشنبه در جلسه مشترک کارگروه آرد و نان و تنظیم بازار شهرستان شفت با تاکید بر لزوم تشویق نانوایی‌ها و واحدهای خبازی با توجه تولید نان مرغوب اظهار کرد: باید از دانش و تجارب واحدها که رضایت مشتری را دارند به عنوان الگو در پخت و فرآوری نان شهرستان به دیگر نانوایان استفاده شود.

رئیس کارگروه آرد و نان شفت با اشاره به اجرای طرح نانینو بیان کرد: اجرای این طرح، توزیع آرد یارانه‌ای را عادلانه تر کرده است.

نقدی با اشاره به اثرات مثبت هوشمند سازی عرضه نان اضافه کرد: هوشمند سازی توزیع نان جلوی بسیاری از تخلفات و قاچاق در این بخش را گرفت.

وی با بیان اینکه واحدهایی که رضایت مندی شهروندان را داشته باشند مورد تشویق قرار می‌گیرند، ادامه داد: بر اساس تصمیم گیری کارگروه آرد نان در صورت تخلف واحدهای نانوایی در عرضه نان، فروش آرد، کسری چونه و… ضمن معرفی به تعزیرات سهمیه واحد متخلف کسر و به نانوایی مجاور داده خواهد شد.

نقدی با تاکید به نظارت بر عملکرد نانوایی‌های شهرستان شفت افزود: نظارت بر کیفی سازی نان باید در اولویت قرار گیرد و این امر مهم با نظارت مستمر صورت می‌گیرد.

فرماندار شفت با بیان اینکه عملکرد نانوایی در کیفی سازی پخت نان و رضایت مشتری رصد می‌شود، گفت: تشویق نانوایان نمونه بر اساس پخت نان و میزان رضایتمندی عمومی در دستور کار کارگروه قرار دارد.

رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان گفت: تشدید بازرسی‌ها، اعمال تشویق، تنبیه و حمایت از نانوایان قانونمند و برخورد قاطع با متخلفین با جدیدت از طریق اعضای کارگروه عملیاتی و اجرایی می‌شود.

نقدی ضمن تشکر از زحمات تمامی نانوایان شهرستان از آنها خواست ضمن رعایت نکات بهداشتی نسبت به درج ساعت پخت، قیمت نان و روز تعطیلی واحد اقدام نمایند تا مشتریان اطلاع کامل را داشته باشند.

وی با اشاره مشکلات مردم حریق شهرک امام زاده ابراهیم (ع) گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سهمیه آرد نانوایی‌ها این شهرک در حال اضافه شدن می‌باشد که مردم برای تهیه نان مشکلی نداشته باشند.

فرماندار شهرستان شفت تاکید کرد: شهروندان، هرگونه تخلف در زمینه آرد ونان را به ادارات جهاد کشاورزی، اداره صنعت و اتحادیه گزارش دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *