0

نجات ۱۷ شرکت از ورشکستگی در فیروزکوه

نجات ۱۷ شرکت از ورشکستگی در فیروزکوه
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل درزی در مراسم تودیع خود از ریاست دادگستری فیروزکوه طی سخنانی گفت: شعبه ۱۰۱ را با ۳۵۰ پرونده تحویل و با رسیدگی به آنها در عرض یک سال به ۱۳۰ پرونده رساندیم، زمانی که معاون قضائی رئیس دادگستری وقت هم بودم ۷۰۰ پرونده را به ۳۵۰ پرونده رساندیم.

وی گفت: در خصوص احکام زندانیان نیز سعی شد تا این حکم به شکلی اجرا شود که کمترین صدمه را ببینند، بنابراین اگر به آمار آن‌ها نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که کمترین تعداد زندانیان مربوط به فیروزکوه است، چرا که اغلب سعی کردیم از مجازات‌های جایگزین استفاده کنیم.

رئیس سابق دادگستری فیروزکوه گفت: ما برای دفاع از مردم و خدمت به آنها کار می‌کنیم و بین مردم بودیم و هستیم، کار باید پیش خدا ارج و قرب داشته باشد، قاضی بر اساس مستندات رائ می‌دهد، حال ممکن است برخی راضی و برخی ناراضی باشند، اما امکان تجدید نظر وجود دارد.

درزی اضافه کرد: مطالبه ۲۵ میلیاردی یکی از بانک‌ها از کارخانه قند و شکر فیروزکوه که به تعطیلی آن کارخانه ختم می‌شد، با ورود دستگاه قضائی مدیریت شد و از تعطیلی کارخانه و بیکاری ۱۵۰ کارگر جلوگیری کردیم.

وی با بیان اینکه از سال ۱۴۰۰ در فیروزکوه ستاد رفع موانع تولید را راه‌اندازی و ۱۷ شرکت را از ورشکستگی نجات دادیم، گفت: فیروزکوه در اسفندماه سال گذشته رتبه اول را بین ۱۵ رتبه قضائی به‌دست آورده که این مهم با تلاش همکاران قضائی و اداری میسر شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *