0

حماس و مبارزه با صهیونیست‌ها با شهادت یحیی سنوار قوت می‌گیرد

حماس و مبارزه با صهیونیست‌ها با شهادت یحیی سنوار قوت می‌گیرد
بازدید 12

ماموستا مختار فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پیامبر بزرگوار اسلام فرمودند، مردم را به دین اسلام دعوت کنید با عمل و نه کلام.

وی گفت: شهادت اسوه مبارزه و پرچم دار سرافراز سپاه اسلام شهید یحیی سنوار با عمل خود تمام دنیا را بیدار کرد جوانان را بیدار کرد و به تمام مردم نشان داد که راه مبارزه تا آخرین قطره خون به چه نحوی انجام می‌شود.

امام جماعت مسجد جامع سنندج افزود: ایشان زمانی که دستش قطع شده بود دست از مبارزه برنداشت و با چوب به پهپاد دشمن حمله کرد و چفیه را همچنان روی صورت خود بسته بود.

ماموستا فرجی بیان کرد: حماقت اول دشمن، شهادت او و حماقت دوم او پخش این صحنه بود تا نمایشی از غیرت مردی آزادگان غزه باشد.

وی تصریح کرد: راه مبارزه در راه خدا همین است و نادانان با انتشار این ویدئو به عالم نشان دادند یحیی سنوار امروز در میان مردم است و راه او پایدارتر است.

شهادت سنوار رژیم صهیونیستی را به شکستی مفتضحانه سوق می‌دهد

امام جماعت مسجد جامع سنندج خاطرنشان کرد: شهادت یحیی سنوار امروز رژیم فاسد و آدم کش صهیونیستی را به شکستی مفتضحانه سوق می‌دهد.

ماموستا فرجی بیان کرد: از رجال خدایی مردانی هستند که بر عمل خود صادق هستند و بر پیمانی که با خدا بستند می‌مانند و عده زیادی شهید شدند و بقیه در راه شهادتند، اما راه یکی است و صلابت آنها و قدرتشان ادامه دارد.

وی گفت: دشمن با حذف فرماندهان در غزه، فلسطین و لبنان و یمن به خیال خود به پیروزی می‌رسد اما خون‌های ریخته شده این غده سرطانی را از عالم پاک می‌کند.

امام جماعت مسجد جامع سنندج خاطرنشان کرد: امروز شهادت این مرد مبارز برازنده او است و شهادت دیگر مبارزان هم جای تبریک گفتن دارد که راهشان نشانگر مسیر هدایت است.

ماموستا فرجی اظهار کرد: حماس و مبارزات حماس با شهادت یحیی سنوار متوقف نمی‌شود بلکه تنومندتر، با قدرت و اقتدار بیشتر و با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی اذعان کرد: دشمنان و خائنان بدانند و دوستان آگاه باشند که پیام این شهادت ابلاغ این بشارت است که حماس سرزنده و پویاتر است.

وی افزود: راه مبارزه قدس همچنان ادامه دارد و تومار رژیم صهیونیستی به زودی پیچیده خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *