0

۳۰۰ ورزشکار کشور با ورزشکاران رژیم صهیونیستی مسابقه نداده اند

۳۰۰ ورزشکار کشور با ورزشکاران رژیم صهیونیستی مسابقه نداده اند
بازدید 4

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی میرجلیلی روز دوشنبه در اجلاسیه شهدای ورزش کشور و گرامیداشت شهید شاخص ورزش «شهید سعید شبان» با تاکید بر اینکه میدان ورزش میدان جنگ بدون خونریزی است، اظهار کرد: ۳۰۰ ورزشکار کشور با مسابقه ندادن با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در میادین ورزشی با این رژیم کودک‌کش مبارزه کردند.

وی ادامه داد: امروز ورزشکاران جوانمرد ما با روحیه انقلابی به جنگ با رژیم سفاک صهیونیستی رفته‌اند و با قرار نگرفتن در مقابل ورزشکاران صهیونیست در میادین بین المللی، جنگی پیروزمندانه با این رژیم جعلی دارند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران افزود: در نهضت عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم سفاک صهیونیستی این ورزشکاران ایرانی هستند که همواره پرچمدار ورزش پهلوانی هستند.

سردار میرجلیلی با بیان اینکه قهرمانان امروز قهرمانان واقعی دیروز را باید بشناسند، افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست؛ درواقع باید شهدا را بشناسانیم و پیام آنها را به نسل جدید منتقل کنیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه باید پیام شهدا، سیره، روش و منش شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم، اظهار کرد: مدیران وظیفه دارند تا ورزشکاران جوانمرد و جهادی تربیت و تقدیم جامعه کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز در این مراسم اظهار کرد: در شیوه کاری باید از سیره شهدا بهره برده و با کار جهادی و روحیه انقلابی گام برداریم چراکه بنا به گفته رهبر معظم انقلاب، لازمه ایران قوی تقویت روحیه انقلابی در ورزشکاران است.

سرهنگ مهدی رضوی افزود: باید یاد شهدا را در زندگی خود و جامعه زنده نگهداریم و محل کار را به تمثال و آثار شهدا مزین کنیم و در امور خود روحیه جهادی را عملیاتی کنیم.

وی افزود: برگزاری اجلاسیه‌های مختلفی قبل از اجرای دومین کنگره ملی، برنامه‌ریزی شده که اجلاسیه شهدای جامعه ورزش، نمونه‌ای از آنها است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در این مراسم با اشاره به اینکه شهدای ورزشکار در کنار ورزش حرفه‌ای و داشتن رتبه برتری به سمت دفاع از ارزش‌های دینی و کیان ایران اسلامی رفته‌اند، گفت: وجود شهدای شاخص از اقشار مختلف به ویژه ورزشکاران و قهرمانان، نشانه استمرار روحیه شهادت طلبی در بین مردم ایران است.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی اظهار کرد: شهدای ورزشکار از شاخصه برتری برخوردار هستند چرا که علاوه بر ورزش به مقام شهادت نیز رسیدند و این از افتخارات نظام است که جامعه ورزش کشور نیز شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی از همه اقشار و گروه‌ها در مسیر پیروزی و دفاع از کیان ایران اسلامی، شهدای زیادی تقدیم شده و این نشان دهنده روحیه شهادت طلبی و ایثار برای وطن و دین در همه رده‌ها و اقشار است که همین امر موجبات عزت روزافزون کشور را فراهم کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نیز با اشاره به حمایت‌های مسؤولان از ورزش استانی گفت: شاهد اتفاقات خوبی در ورزش این استان هستیم و از این رو در بی‌سابقه‌ترین دوران ورزش آذربایجان غربی از لحاظ رشد و توسعه زیرساخت‌ها قرار داریم.

سجاد بیرامی با بیان اینکه همه برنامه‌ها با پیوست فرهنگی اجرا شده است، افزود: در همه رشته‌های ورزشی ضمن نگاه حرفه‌ای و حمایت همه جانبه از ورزشکاران، در حوزه پیوست فرهنگی و آینده فرهنگی آن رشته نیز ایده پردازی شده تا ورزش استان همواره به سمت رشد حرکت کند.

وی با بیان اینکه امسال شهید شاخص ورزش کشور شهید سعید شبان از ارومیه انتخاب شده است، اظهار کرد: شهدا برگرفته از جوانان این مرز و بوم بودند و الگوی هر ورزشکار همین شهدای گرانقدر جامعه است و بر خود می‌بالیم که شهید شاخص جامعه ورزش کشور از آذربایجان غربی انتخاب شده است.

بیرامی با اشاره به میزبانی آذربایجان غربی از رویدادهای مختلف ورزشی افزود: در حال حاضر برنامه کلی ورزش و جوانان بر میزبانی در رشته‌های بزرگ و حرفه‌ای ورزشی است تا ضمن رویارویی با اتفاقات بزرگ ورزشی، استان را آماده اتفاقات و بازی‌های بین المللی در هر ورزشی کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *