0

افزایش اثرگذاری فعالیت فرهنگی با پیوند تبلیغات اسلامی و ائمه جمعه

افزایش اثرگذاری فعالیت فرهنگی با پیوند تبلیغات اسلامی و ائمه جمعه
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام روحانی در مراسم تودیع معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک که بعد از ظهر دوشنبه برگزار شد، اظهار کرد: سازمان تبلیغات یادگار امام (ره) است که همچنان در راه تبلیغ دین خدا و اسلام در حال حرکت در تمام صحنه‌های تبلیغی است و نشانه‌های آن در برخی برنامه‌های متعدد قابل‌رؤیت است.

امام‌جمعه آبیک بیان کرد: در شهرستان آبیک سازمان تبلیغات با وظایف ویژه خود در تمام برنامه‌ها حاضر و برنامه‌های خوبی را اجرا می‌کنند.

وی افزود: اگر یک بازوی قوی مانند سازمان تبلیغات کنار نهاد امامت جمعه باشد قطعاً بخش عمده‌ای از فعالیت‌های فرهنگی آن منطقه پوشش داده شده و اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی دوچندان می‌شود.

این مسئول تأکید کرد: از زحمات مسئول پیشین قدردانی می‌کنیم و با توجه به اینکه مسئول جدید یک نیروی توانمند میدانی است امیدواریم ایشان در سنگر فعلی بیشتر از گذشته فعالیت داشته باشند.

وی در ادامه مطرح کرد: شهرستان آبیک در مسیر حرکت فرهنگی خوبی قرارگرفته و تمام مطالبات مسئولین یک حرکت فرهنگی در شهرستان است.

این مسئول در پایان گفت: جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی آن‌قدر مهم است که اگر روزی در کشور تعطیل شود ما با یک آسیب فرهنگی بزرگ مواجه خواهیم شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *