0

ادارات شهرستان گناوه در اجرای سرشماری کشاورزی همکاری کنند

ادارات شهرستان گناوه در اجرای سرشماری کشاورزی همکاری کنند
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: شهید یحیی سنوار هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی و دنیای غرب را در هم شکست و با افتخار و سربلندی به شهادت رسید.

فرماندار گناوه افزود: دشمن صهیونیستی و حامیان آنها توانایی مقابله با نظام مقدس اسلامی و جبهه مقاومت را ندارد و علائم اضمحلال این رژیم کودکش به دستان خود آنها نمایان شده است.

وی گفت: ضربات جبهه مقاومت بر پیکره رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی جبران ناپذیر و زمینه نابودی این رژیم را فراهم کرده است و به زودی پیروزی نهایی حزب الله و رزمندگان اسلام با هدایت‌های مقام معظم رهبری و با ایستادگی رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت محقق خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان گناوه با اشاره به اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان همزمان با سراسر کشور بیان کرد: همه دستگاه‌ها و ادارات شهرستان گناوه در اجرای این سرشماری سراسری و مهم در سطح شهرستان با بخشداران همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: نحوه اجرا و همکاری با مأموران سرشماری سراسری و عمومی کشاورزی به مردم اطلاع رسانی شود تا هنگام مراجعه مأموران نهایت همکاری با آنها در اجرای طرح انجام گیرد.

ادارات شهرستان گناوه در اجرای سرشماری کشاورزی همکاری کنند

صفری با تاکید بر اهمیت کمک به جبهه مقاومت و جمع آوری کمک‌های مردمی در این زمینه گفت: هر اداره باید ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی تشکیل دهد و با همکاری خیران و مردم نیک اندیش شهرستان که همواره در کارهای خیر پیش گام هستند، همه دست به دست هم دهند و این کمک‌ها برای تقویت جبهه مقاومت و مردم مظلوم و ستمدیده جمع آوری و ارسال شود.

وی گفت: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی عملکردها و فعالیت‌های انجام شده حوزه کاری خود را علاوه بر گزارش در شورای اداری به منظور اطلاع عموم مردم در فضای مجازی منتشر کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان گناوه با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان گفت: یوم الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی روز ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید باشکوه‌تر از همیشه برگزار و نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی در این روز نمایان کنیم.

ادارات شهرستان گناوه در اجرای سرشماری کشاورزی همکاری کنند

فرماندار گناوه اضافه کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم یوم الله ۱۳ آبان با تمام توان و امکانات با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان همکاری و نسبت به فضاسازی داخلی و درب ادارات نیز با نصب پرچم و بنر اقدام کنند.

ادارات شهرستان گناوه در اجرای سرشماری کشاورزی همکاری کنند

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *