0

«آموزش و پرورش»سنگ بنای رشد جامعه/ توجه به بخش بسطام ضرورت دارد

«آموزش و پرورش»سنگ بنای رشد جامعه/ توجه به بخش بسطام ضرورت دارد
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در دفتر خود در بسطام، خواستار توجه ویژه به ظرفیت‌ها و استعدادهای این بخش در حوزه آموزش و پرورش شد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه هر جامعه است، افزود: هر رشدی که بخواهیم در جامعه داشته باشیم، از بستر آموزش و پرورش خواهد گذشت و این اهمیت توجه به این حوزه را می‌رساند.

امام جمعه بسطام با بیان اینکه کار در آموزش و پرورش و حوزه تعلیم و تربیت، بسیار سنگین است، تاکید کرد: آموزش و پرورش مهمترین کارخانه انسان سازی است و لذا کار در آن هم ارزشمند و هم بسیار دشوار است.

رضوی نسب با بیان اینکه ایران مدیون آموزش و پرورش است، بیان کرد: هیچ زمینه‌ای وجود ندارد که در آن رشد کرده باشیم مانند اقتصاد، سیاست، پزشکی، علمی و… و در آن آموزش و پرورش دخیل نبوده باشد.

وی با بیان اینکه شکل‌گیری شخصیت هر فردی در جامعه امروز، به دورانی که در مدارس مشغول بوده، برمی‌گردد، افزود: بسیار مهم است که معلمان و مدیران ما در آموزش و پرورش تمام اهتمام خود را نسبت به رشد آینده سازان کشورمان به کار گیرند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *