0

بانوی رودسری بیش از ۲ میلیارد ریال طلا اهدا کرد

بانوی رودسری بیش از ۲ میلیارد ریال طلا اهدا کرد
بازدید 6

هادی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نگاه خیرخواهانه مردم گیلان در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: گیلانی‌ها عرصه‌های مختلف خیرخواهی و نوع دوستی پیش قراول هستند و فرهنگ و آداب این استان با خیراندیشی گره خورده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اهدای طلا شامل یک گردنبند و النگو توسط یک بانوی رودسری برای کمک به محور مقاومت خبر داد و بیان کرد: این بانوی رودسر مقداری طلا به ارزش ۲۰۸ میلیون تومان معادل ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال به دفتر نمازجمعه شهرستان رودسر جهت کمک به جبهه مقاومت اهدا کرد.

سلیمی با بیان اینکه گیلان استان خیر پرور و دارای مردمانی اعتقادی است، گفت: مردم گیلان همواره از جبهه مقاومت و مردم بی دفاع فلسطین و غزه دفاع کرده و این حرکت را به عنوان آرمان و ارزش می‌داند.

وی با تقدیر از حمایت‌ها و کمک‌های نقدی و غیرنقدی گیلانی‌ها به محور مقاومت افزود: جمعیت هلال احمر گیلان آماده جمع آوری کمک‌های بشردوستانه مردم برای حمایت از محور مقاومت است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *