0

تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی روان است/آغاز برف روبی

تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی روان است/آغاز برف روبی
بازدید 2

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان اظهارکرد: تمامی اقدامات لازم برای مقابله با شرایط جوی انجام گرفته و راهداران از شبانه روز گذشته در تلاش هستند تا از انسداد مسیرهای مواصلاتی استان جلوگیری به عمل آید.

وی با اشاره به تداوم بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان ارومیه گفت: هم اکنون شاهد بارش برف در گردنه مایین بلاغ (محور تکاب – شاهین دژ) ارومیه به پایانه مرزی سرو، بند به طرف راژان و محدوده چهارده شهید، پایانه مرزی تمرچین و گردنه قوشچی هستیم که با تداوم بارش‌ها نیز عملیات راهداری همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: بیش از ۲۰ نفر راهدار با بهره گیری از ۱۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین هم اکنون در حال انجام عملیات برف روبی در محورهای مواصلاتی شهرستان ارومیه هستند و خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه انسدادی در محورهای مواصلاتی این شهرستان گزارش نشده است.

دست نشان از شهروندان خواست در صورت ضرورت سفر به نقاط کوهستانی و گردنه‌های برف گیر حتماً خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

وی افزود: شماره تلفن ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایات و سوالات هم استانی‌های عزیز است و مسافرین در صورت ضرورت سفر در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ در جریان وضعیت محورهای مواصلاتی قرار گیرند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *