0

محورهای مواصلاتی شهرستان کوهرنگ لغزنده است

محورهای مواصلاتی شهرستان کوهرنگ لغزنده است
بازدید 3

روح‌الله غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با وجود بارش باران در محور فارسان به کوهرنگ، تردد عادی و روان انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه با توجه به بارش باران شاهد لغزندگی محورهای مواصلاتی در شهرستان کوهرنگ هستیم که خوشبختانه مشکلی وجود ندارد تصریح کرد: با توجه به لغزنده بودن سطح محور کوهرنگ رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت و از سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۴۵۰ نفر نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

غلامی با اذعان بر اینکه همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، سامانه ۱۴۱ در خدمت رانندگان و مسافران است عنوان کرد: با توجه به بارش باران، محور کوهرنگ استان لغزنده‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *