0

معیار و شاخص برای انتصابات در استان تهران تخصص و تعهد است

معیار و شاخص برای انتصابات در استان تهران تخصص و تعهد است
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان گفت: طرد اتباع غیر مجاز با همکاری همه دستگاه‌ها و وزارت کشور انجام و وظیفه قانونی را انجام می‌دهیم، اتباع مجاز هم ساماندهی می‌شوند و این موضوع از اولویت‌های ویژه است.

وی افزود: در سال‌های اخیر بیشترین رشد اقتصادی مربوط به استان تهران بوده و این رشد از بعد بهره وری بوده و سرمایه گذاری نبوده و این به علت مشکلات بارگذاری جمعیتی است و باید سیاست گذاری دقیق داشته باشیم.‌

استاندار تهران اضافه کرد: ۵۵ لکه صنعتی غیر مصوب و ۲۰ هزار واحد نیازمند ساماندهی داریم، چهار هزار و ۸۰۰ واحد خارج از شهرک‌های صنعتی مستقر هستند که باید بتوانند تجهیزات شأن را به روزکنند.‌

وی گفت: معیار و شاخص‌ها برای انتصابات، تخصص و تعهد است و ارزیابی عملیاتی دقیق خواهیم داشت بر اساس شایستگی‌ها افرادی را انتخاب می‌کنیم که به دنبال خدمت بی منت هستند و با این شرایط حتماً به کار گرفته می‌شوند.

معتمدیان اضافه کرد: شأن ما خدمتگزاری به مردم است، به مردم قول می‌دهیم با تلاش شبانه روزی شرایط رفاه و زندگی بهتر را برای آنان فراهم کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *