0

شهید صفی الدین نماد حکمت فداکاری و ایستادگی جبهه مقاومت بود

شهید صفی الدین نماد حکمت فداکاری و ایستادگی جبهه مقاومت بود
بازدید 5

به گزارش خبرگزاری مهر، مشروح پیام آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

با کمال تأسف و اندوه، بار دیگر خبر شهادت یکی دیگر از پرچمداران جبهه حق علیه باطل و کارزار مقاومت جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید هاشم صفی االدی، معاون اجرایی دلاور حزب الله، مجاهد حکیم و شجاع، دل‌های ما را به درد آورد. او نه تنها یک رهبر بزرگ بلکه نماد حکمت، صبر، مقاومت، ایستادگی و فداکاری برای حزب الله قهرمان و همه جبهه مقاومت بود.

سید هاشم صفی الدین که عمر و جوانی خود را وقف اسلام کرده بود با قدرت مدیریتی، خطبه‌های آتشین و متقن خود، همواره در برابر رژیم صهیونسیتی ایستاد و به ما آموخت که چگونه در گمنامی می‌توان با ایمان و اراده و درایت و اخلاص در برابر چالش‌ها ایستادگی کرد و بر ناملایمات فائق آمد و گام به گام به آرمان‌ها رسید.

یاد و خاطره او همیشه در دل‌های ما زنده خواهد ماند و به فضل خداوند مسیر مقاومت و مبارزه برای عدالت و آزادی را تا پیروزی نهایی جریان حق با یاد شهیدانی چون او را خواهیم پیمود.

به خانواده محترم ایشان و همه دوستان و پیروانش محور مقاومت و حزب‌الله سرافراز تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *