0

اعزام اردو راهیان‌نور از هفته آینده

اعزام اردو راهیان‌نور از هفته آینده
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی حیدری در همایش تجلی اخلاص و تجلیل از عوامل اجرایی و خادمان اردوهای راهیان نور چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از هفته آینده اردو راهیان نور جنوب آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: سال گذشته ۶ هزار و ۶۰۰ نفر به اردو راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام کردیم.

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: امسال دو اردو در استان خوزستان با ظرفیت هفتصد نفری داریم تا تعداد نفرات بیشتری را به راهیان نور اعزام کنیم.

وی گفت: سال گذشته با کمک مسئولین ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اردو راهیان نور هزینه کردیم که اعزام‌ها شامل بسیجیان، تعدادی از کارکنان و خانواده آنها بودند.

حیدری با بیان اینکه بیشترین اعزام از قشر دانش‌آموز و بعد از آن دانشجو بودند، تصریح کرد: اقشار تأثیر گذار و تأثیر پذیر قشر دانشجو و دانش‌آموز هستند و سعی می‌کنیم از این دو قشر بیشتر برای اردوهای راهیان نور اعزام کنیم.

وی به همکاری مدیران ادارات در اعزام افراد به مأموریت راهیان نور اشاره و گفت: امسال هم می‌طلبد مدیران ادارت کمک کنند تا این مأموریت را به نحو احسن انجام دهیم.

مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به جز اردوی راهیان نور، اردو راهیان پیشرفت در سال گذشته و امسال برگزار می‌شود، اذعان داشت: در تلاش هستیم تا تعداد بیشتری از قشر دانش‌آموز از صنایع و کارخانه‌ها بازدید و با دستاوردهای نظام بیشتر آشنا شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *