0

گردشگری؛ راهی برای حل معضل بیکاری در همدان

گردشگری؛ راهی برای حل معضل بیکاری در همدان
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری‌شمسی شامگاه پنج‌شنبه در نشست با هنرمندان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان سفال و سرامیک شهر جهانی سفال، اظهار کرد: میراث‌فرهنگی و گردشگری یکی از مهمترین محورهای توسعه استان است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات استان بیکاری است و به دنبال درآمد پایدار هستیم و گردشگری یکی از بزرگترین طرفیت‌هایی است که زیرساخت‌هایش در استان مهیاست و می‌تواند به کمک رفع بیکاری بیاید.

ملانوری‌شمسی با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی خوبی در استان داریم، افزود: نواقصی در برخی حوزه وجود دارد که باید رفع شود به عنوان مثال مشکلات فرودگاه و حمل و نقل ریلی باید مرتفع شود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: جاذبه‌های گردشگری، طبیعی و تاریخی و صنایع‌دستی بسیار خوبی در همدان وجود دارد که در برخی، رتبه‌های برتر کشوری و جهانی داریم.

وی تصریح کرد: گردشگری در رفع مشکلات استان بسیار مهم است و حوزه‌ای اشتغال‌زا به شمار می‌رود همچنین با توجه به کمبود آب می‌تواند به کمک اشتغال استان بیاید و مشکلات زیست محیطی هم ندارد.

ملانوری‌شمسی با بیان اینکه اولویت اول استان باید گردشگری شود، اظهار کرد: اولویت اول ما بحث سرمایه‌گذاری و محور گردشگری است و در این مسیر تلاش می‌کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *