0

ظرفیت‌های فوق العاده همدان برای جشنواره تئاتر کودکان و نوجوانان

ظرفیت‌های فوق العاده همدان برای جشنواره تئاتر کودکان و نوجوانان
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رجبی بعدازظهر روز پنجشنبه اظهار کرد: امسال با تلاش و حمایت شهرداری همدان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نگاه‌های مثبت موجود در شهر تاریخی همدان این رویداد بین‌المللی از ۱۱ تا ۱۷ آبان میزبانی خواهیم کرد.

وی درباره آمادگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های برگزاری این رویداد بین‌المللی گفت :۱۸ کمیته برای انجام فعالیت‌های مرتبط با جشنواره تشکیل شده است و این کمیته‌ها در جلسه‌های مکرر و مداوم برنامه‌ریزی و اجرای آن را آغاز کردند.

رجبی با یادآوری آن‌که دبیرخانه جشنواره در یادمان عین‌القضات همدانی فعال است، تاکید کرد: هم‌افزایی توان همه دستگاه‌ها نقش مؤثری در بهتر برگزار شدن این رخداد خواهد داشت پس انتظار نگاه حمایتی از مجموعه‌ها داریم.

مدیر اجرای جشنواره در همدان افزود: پوستر جشنواره که نمادی از پاکی روح و لطافت کودکان در آن نقش بسته است با حضور هنرمندان، اهالی فرهنگ و هنر همدان و مدیران کشوری و استانی وزارت ارشاد و مهمان ویژه آن هفته‌های اخیر رونمای شده است.

وی ادامه داد: مراسم آغازین جشنواره همراه با شاد پیمایی در پیاده‌راه بوعلی همدان برنامه‌ریزی شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *