0

مصاف حساس ذوب و گل گهر در اصفهان/ نساجی و هوادار طلسم می شکنند؟

مصاف حساس ذوب و گل گهر در اصفهان/ نساجی و هوادار طلسم می شکنند؟
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال ایران به هفته نهم خود رسید و امروز جمعه ۴ آبان، ۴ دیدار برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی دو تیم ذوب آهن و گل گهر رو در روی هم قرار می‌گیرند.

ذوب آهن – گل گهر سیرجان

شاگردان محمد ربیعی در تیم فوتبال ذوب آهن که در هفته هشتم موفق شده بودند با نتیجه خوب ۳ بر صفر از سد استقلال تهران عبور کنند امروز میزبان گل گهر سیرجان خواهند بود. در ۱۰ دیدار گذشته رو در روی دو تیم ۴ پیروزی سهم گل گهر و ۲ پیروزی از آن ذوب آهن بوده است و ۴ دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در جدول رده بندی ذوب آهن با ۸ بازی و ۱۰ امتیاز در رده هشتم و گل گهر با ۶ بازی و ۹ امتیاز در جایگاه نهم جدول جای دارند. این دیدار با قضاوت میثم حیدری و با حضور سیستم داور ویدئویی VAR در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

در دو دیدار رفت و برگشت فصل گذشته ذوبی ها یک بار پیروز از زمین خارج شدند و یک بار هم بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. این دیدار ساعت ۱۷:۴۵ برگزار می‌شود.

مصاف حساس ذوب و گل گهر در اصفهان/ نساجی و هوادار طلسم می شکنند؟

نساجی – استقلال خوزستان

تیم فوتبال نساجی در کنار هوادار دو تیم لیگ برتری هستند که هنوز طعم پیروزی در فصل بیست و چهارم را نچشیده‌اند و شاگردان ساکت الهامی به دنبال کسب نخستین پیروزی در این فصل هستند. نساجی در حالی رو در روی استقلال خوزستان قرار می‌گیرد که در ۴ دیدار گذشته رو در روی دو تیم آبی‌های خوزستانی موفق به شکست نساجی نشده‌اند و ۳ پیروزی از آن نساجی بوده و یک دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسید.

دو دیدار فصل گذشته دو تیم با برتری نساجی به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا به اولین پیروزی فصل خود دست یابند. «کوین یامگا» وینگر نساجی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این بازی برای تیمش به میدان برود اما آرمین سهرابیان آماده است تا اولین بازی خود را برای نساجی انجام دهد.

این بازی با قضاوت مرتضی منصوریان و از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

هوادار – چادرملو

تیم فوتبال هوادار در ۸ هفته گذشته مسابقات لیگ برتر با ۴ امتیاز در رده انتهای جدول حضور دارد. این تیم با هدایت سید مهدی رحمتی تاکنون نتایج خوبی را کسب نکرده و امروز باید رو در روی تیم تازه لیگ برتری شده چادرملو برود.

چادرملو در ۵ بازی آخر خود در لیگ برتر توانسته ۳ پیروزی کسب کند و با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول است. تیم هوادار نیز نتایج سینوسی داشته و به طور میانگین یک هفته در میان یک شکست را تجربه کرده است. این بازی با قضاوت کوپال ناظمی و از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

دو تیم هوادار و چادرملو یک بار در جام حذفی به مصاف هم رفته‌اند که نتیجه دیدار به سود هوادار بوده است.

مصاف حساس ذوب و گل گهر در اصفهان/ نساجی و هوادار طلسم می شکنند؟

مس رفسنجان – ملوان

تیم فوتبال مس که در فصل جدید شرایط خوبی را تجربه نکرده است مقابل ملوانی قرار خواهد گرفت که همانند یک مدعی برای قهرمانی ظاهر شده و توانسته پس از سپاهان و پرسپولیس در رده سوم جدول قرار گیرد. مسئولان باشگاه مس هنوز از سرمربی جدید خود رونمایی نکرده‌اند و امیرحسین پیروانی مربی موقت این تیم برای دومین بار در این فصل روی نیمکت این تیم خواهد نشست. مسی‌ها در ۳ بازی آخر خود شکست خورده از زمین خارج شده‌اند و به دنبال کسب دومین پیروزی فصل خود هستند و اکنون نیز با ۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول حضور دارند.

مس و ملوان در مجموع ۵ بار رو در روی هم قرار گرفته‌اند که سهم هر تیم دو پیروزی بوده و یک بازی هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. این بازی با قضاوت حسین زیاری و در ورزشگاه شهدای مس از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

سایر دیدارهای هفته نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

شنبه ۵ آبان

*خیبر – استقلال تهران – ساعت: ۱۷
*پرسپولیس – شمس آذر – ساعت: ۱۹:۱۵

یکشنبه ۶ آبان

*تراکتور – آلومینیوم – ساعت: ۱۷
*فولاد – سپاهان – ساعت: ۱۸:۱۵

مصاف حساس ذوب و گل گهر در اصفهان/ نساجی و هوادار طلسم می شکنند؟
جدول لیگ برتر در پایان دیدارهای هفته هشتم

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *