0

جهاد و مبارزه ما با دشمن صهیونیستی ادامه دارد

جهاد و مبارزه ما با دشمن صهیونیستی ادامه دارد
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی خجسته، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر محی آباد کرمان با تسلیت شهادت سید هاشم صفی‌الدین گفت: دشمن بی رحم و گرگ صفت ما دوباره دست به جنایتی جدید زد و رئیس شورای عالی حزب الله کسی که دومین مقام بعد از دبیر کل حزب الله را داشت شهید کرد.

وی افزود: مهم این است که ما دست از جهاد و مبارزه با دشمن برنداریم و به دستور انسانی و قرآنی و دینی خود عمل کنیم.

وی گفت: اکنون ماه همدلی با مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان است و همه ما باید توان مالی خود را به میدان آوریم و بتوانیم صحنه‌های بسیار زیبایی جهت حمایت از این مردم مظلوم و مقتدر در آسمان جهاد و شهادت به ترسیم در بیاوریم.

حجت الاسلام خجسته، تأیید قانون کاپیتولاسیون را خلاف قرآن و دین مبین اسلام دانست و گفت: شما دیدید آن‌هایی که روزی می‌خواستند این قانون را در رژیم گذشته در این مملکت اجرا کنند چگونه با انقلاب اسلامی پوزشان به خاک مالیده شد و در ۱۳ آبان لانه جاسوسی آنها فتح شد.

وی با اشاره به روز پدافند غیرعامل گفت: کاراترین و پایدارترین روش‌های دفاع در مقابل تهدیدات، پدافند غیر عامل می‌باشد و نتایج و تجربیات حاصل از جنگ‌های اخیر در منطقه و سایر نقاط جهان نشان داده است که عدم توجه به پدافند غیر عامل، تلفات و ضایعات جبران ناپذیری را برجای خواهد گذاشت.

امام جمعه محی آباد افزود: هر کشوری که به دنبال بقا می‌باشد بایستی به سرمایه گذاری دفاعی خود به طور ادامه دار توجه نماید و وضعیت دفاعی خود را همواره در آمادگی لازم حفظ کند، چراکه در غیر این صورت خطر از میان رفتن تناسب و تعادل در ساختار امنیتی آن کشور پیش خواهد آمد.

وی با اشاره به شهادت شهید فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: جوانان ما باید امروز فهمیده وار عمل کرده و مواظب تانک‌های رسانه‌ای دشمن باشند.

خجسته، گفت: شهید فهمیده به خود نارنجک بست و سراغ تانک دشمن رفت، شما هم باید با صلاح ایمان و تقوا سراغ فضای مجازی بروید و الا نابود می‌شوید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *